Αρχική OUR VIEW Το λιμάνι της αγωνίας και της ανάπτυξης

Το λιμάνι της αγωνίας και της ανάπτυξης

Με τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλή

«Η χώρα δεν διαθέτει διαλυτήριο πλοίων. Αυτή είναι η πρώτη μου προτεραιότητα, αν και δεν είναι δική μου αρμοδιότητα».

Η City View βρέθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 4 Οκτώβρη, στο γραφείο του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Π. Κουρουμπλή. Τον είχαμε ενημερώσει για τον σκοπό της συνάντησής μας. Ο χρόνος του ήταν εξαιρετικά περιορισμένος. Έτσι, ξεκίνησε αυτή η μίνι συνέντευξη. Ο πρόλογός του έθιγε την καρδιά του ζητήματος. Γιατί η ερώτησή μας ήταν σαφής.

Ερ.: Κύριε Υπουργέ τι θα γίνει με τα εγκαταλελειμμένα πλοία στον κόλπο της Ελευσίνας;

Απ.: Πρώτα θα γίνει το διαλυτήριο και μετά θα ακολουθηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες. Αυτά τα πλοία δεν  μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι την Τουρκία. Θα «βουλιάξουν» στην διαδρομή.

Ερ.: Γνωρίζουμε ότι μετά και τα τελευταία περιστατικά, η πρόληψη για αυτές τις περιπτώσεις, έχει μπει στην κορυφή της ατζέντας του υπουργείου σας.

Απ.: Έδωσα εντολή να ελεγχθούν 19 πλοία στην ευρύτερη περιοχή. Άμεσος έλεγχος σε λιπαντικά και καύσιμα. Θα ασκηθούν αγωγές και προβλέπονται ισχυρά πρόστιμα. Η εντολή ισχύει για όλους. Υπάρχουν οφειλές στα αρμόδια Λιμεναρχεία, αλλά…

Ακτή Σκαραμαγκά

Το κόλπο

Ο Υπουργός μας εξήγησε το κόλπο ορισμένων πλοιοκτητών

«Όταν εγκαταλείπεται ένα πλοίο, ο πλοιοκτήτης κάνει αυτόματα και μεταβίβαση σε κάποιον υπερήλικα, προκειμένου να αποφύγει τις ευθύνες. Έτσι, αυτή την ώρα αρκετά εγκαταλελειμμένα πλοία, εμφανίζονται χωρίς ιδιοκτήτη αφού αρκετοί έχουν αποβιώσει. Και εδώ ο έλεγχος θα είναι πολύ αυστηρός».

Ερ.: Γνωρίζετε ότι ορισμένα πλοία έχουν αρχίσει να βυθίζονται;

Απ.: Έχουν γίνει ήδη οι σχετικές αναφορές. Εσείς πρέπει να γνωρίζετε ότι μόνο στον Πειραιά έχουν χαρτογραφηθεί 26 ναυάγια, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός στον κόλπο της Ελευσίνας είναι 28.

Ερ.: Κάτι πρέπει να γίνει επομένως και άμεσα.

Απ.: Δεν μου αρέσει να λέω παραμύθια στους συμπολίτες μου. Μέγιστη προτεραιότητα το διαλυτήριο πλοίων. Αμέσως μετά θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα. Μου αναφέρουν ότι η θαλάσσια περιοχή έχει καθαριστεί αρκετά. Τα αρμόδια Λιμεναρχεία επιβάλλουν τσουχτερά πρόστιμα για τέτοιες παραβατικές συμπεριφορές. Να είστε βέβαιος ότι αυτός ο πολύ όμορφος κόλπος της Ελευσίνας, θα έχει μια διαφορετική όψη, όταν ετοιμασθεί το διαλυτήριο πλοίων.

Κάπου εδώ τελειώσαμε. Είχε κυβερνητική διάσκεψη στο Μαξίμου.

Πριν μας αποχαιρετήσει μας τόνισε: “Αισθάνομαι περήφανος. Το εφοπλιστικό λόμπυ του Λονδίνου, σε πρόσφατη συνέντευξη του προέδρου, με δικαιώνει. Η αλήθεια είναι ότι δέχθηκα έναν άθλιο πόλεμο. Κανείς όμως από όλους αυτούς δεν αμφισβήτησε την ακεραιότητα και την εντιμότητά μου”.

Στήριξη από κυβέρνηση και Περιφέρεια

Πολιτικά, το θέμα της παραχώρησης της ακτής Σκαραμαγκά στον Δήμο Χαϊδαρίου ετέθη για πρώτη φορά το 2009 από τον σημερινό πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος τότε έκανε λόγο για παραχώρηση της προβλήτας 4.

Πλέον, πριν από λίγες ημέρες την σκυτάλη πήρε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Δημήτρης Βίτσας. Ο Χαϊδαριώτης πολιτικός σε πρόσφατη εκδήλωση της δημοτικής παράταξης «Πολίτες σε Δράση», της οποίας υπήρξε επικεφαλής για πολλά χρόνια, τάχθηκε ξεκάθαρα υπέρ της παραχώρησης των 220 στρεμμάτων παραθαλάσσιας έκτασης στον Σκαραμαγκά.

Μάλιστα, στη διάρκεια της εκδήλωσης ξεκαθάρισε ότι δεν αποτελεί πρόβλημα για τη λειτουργία των Ναυπηγείων η παραχώρηση της έκτασης, αλλά και ότι θα βοηθήσει στη γενικότερη αναβάθμιση και ανάπτυξη της περιοχής.

Έτσι, η πρόσφατη ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χαϊδαρίου να διεκδικήσει ο Δήμος την επιστροφή της προβλήτας στον Σκαραμαγκά αποκτά και κυβερνητική στήριξη.

Ο νυν επικεφαλής της παράταξης Πολιτών σε Δράση, Θοδωρής Σπηλιόπουλος, πρόσθεσε ότι η ήδη υπάρχουσα μελέτη για τον συγκεκριμένο χώρο μπορεί να αποτελέσει τη βάση για συζήτηση του θέματος ανάμεσα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με την Περιφέρεια Αττικής και την Πολιτεία ενώ αναφέρθηκε και στη δέσμευση του Αντιπεριφερειάρχη, Σπύρου Τζόκα, για ουσιαστική υποστήριξη και χρηματοδότηση κάθε συστηματικά μελετημένης και στοχευμένης – δράσης, που θα υποβληθεί εκ μέρους του Δήμου Χαϊδαρίου για την αξιοποίηση του παραλιακού μετώπου.

Ο κ. Τζόκας από την πλευρά του, ανακοίνωσε τη δέσμευσή του κατόπιν συνεννόησης με την Περιφερειάρχη Ρένα Δούρου για υποστήριξη της αναπτυξιακής πρότασης που καταθέτουν οι «Πολίτες σε Δράση», διαμέσου χρηματοδότησης μελετών και έργων υποδομής με αντικείμενο την αξιοποίηση της ακτής Σκαραμαγκά και του πολιτιστικού – φυσικού αποθέματος του Δήμου Χαϊδαρίου.

Τέλος, ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εσωτερικών, Τζανέτος Φιλιππάκος, επίσης Χαϊδαριώτης, δήλωσε ότι αξίζει η τοπική κοινωνία να δει την αναπτυξιακή πρόταση να αρχίζει να υλοποιείται και δήλωσε ότι από τη πλευρά του θα συνδράμει σε ό,τι του αναλογεί.

O κόλπος του Θριάσιου

Οι προϋποθέσεις ο κόλπος του Θριάσιου να κάνει ανθρώπινους τους Δήμους Ελευσίνας, Ασπροπύργου και Χαϊδαρίου

Ο νέος νόμος

Το Θριάσιο παραλιακό μέτωπο επανήλθε στο προσκήνιο τις τελευταίες ημέρες λόγω της παραχώρησης μέρους αυτού από τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας στους Δήμους Ελευσίνας και Ασπροπύργου, το ενδιαφέρον του Δήμου Χαϊδαρίου για τον Σκαραμαγκά αλλά και εξ αιτίας του νομοσχεδίου που πρόκειται να φέρει στη Βουλή η κυβέρνηση.

Ένα νομοσχέδιο με το οποίο θα μπαίνει ανώτατο όριο ηλικίας στα πλοία που επιτρέπεται να κυκλοφορούν στις ελληνικές θάλασσες. Με το νέο σχέδιο νόμου, τα πλοία μετά την ηλικία των 30 ετών θα πρέπει υποχρεωτικά να αποσύρονται.

Στην παρούσα φάση το δεδομένο ότι ο κόλπος έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο νεκροταφείο πλοίων. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων στον συγκεκριμένο χώρο υπάρχουν 30 μικρά και μεγάλα ναυάγια.

Δεκαεννιά πλοία που έχουν χαρακτηρισθεί «επικίνδυνα και επιβλαβή», 9 κατασχεμένα και επισχεμένα πλοία για παράνομες ενέργειες. Επίσης, περίπου 40 είναι τα παροπλισμένα πλοία στα δύο (Α+Β) καραβοστάσια ως την Σαλαμίνα. Τα στοιχεία επιβεβαιώνει το Υπουργείο.

Ένα πραγματικό νεκροταφείο σαπιοκάραβων και ημιδιαλυμένων δεξαμενόπλοιων, όπως το σεσημασμένο πλοίο SLOPS με πετρελαιοειδή κατάλοιπα και το οποίο φέρει ένα βαρύ παρελθόν.

Δέκα χρόνια μετά την προσάραξή του για διάλυση και αφού εν τω μεταξύ ανακλήθηκε η άδεια λειτουργίας και του ίδιου του διαλυτηρίου «Αφοι Σάββα ΕΠΕ», το πλοίο συνεχίζει να παραμένει μέσα στη θάλασσα παντελώς διαβρωμένο, ημιδιαλυμένο, με άμεσο κίνδυνο να κοπεί στη μέση και να εκχυθούν τα πετρελαιοειδή επικίνδυνα απόβλητα στο θαλάσσιο περιβάλλον, προκαλώντας μεγάλης κλίμακας περιβαλλοντική ζημιά στο οικοσύστημα του κόλπου της Ελευσίνας, το οποίο τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης.

Σύμφωνα με όσα είπε ο αξιωματούχος του ΥΕΝ, Δημοσθένης Μπακόπουλος, νομικό πλαίσιο υπάρχει από το 1973 αλλά στην ουσία δεν εφαρμόζεται. Σύμφωνα με το πλαίσιο αυτό ο ιδιοκτήτης, η πλοιοκτήτρια εταιρία, ο ασφαλιστής είναι υποχρεωμένοι να βγάλουν το πλοίο από το νερό. Αλλά αντ ‘ αυτού δημιούργησαν ένα καθεστώς ατιμωρησίας.

«Το πλοίο βούλιαζε, οι Οργανισμοί Λιμένα χρέωναν τέλη ναυαγίου, δηλαδή χρέωναν ανταποδοτικά τέλη γιατί είχαν περιβαλλοντικές βόμβες στους πυθμένες των περιοχών ευθύνης τους, οι πλοιοκτήτες μεταβίβαζαν είτε σε αφερέγγυα πρόσωπα είτε σε ετοιμοθάνατους», κατήγγειλε  ο κ. Μπακόπουλος, που επιπλέον μας λέει ότι «έχει στο γραφείο του φάκελο που μεταβιβάστηκε σε καρκινοπαθή, ο οποίος λίγους μήνες μετά πέθανε», όποτε και τα τέλη ναυαγίου τα οποία υποτίθεται καταλογίζονταν στο τέλος δεν εισπράττονταν.

Με τον Δήμαρχο Ασπροπύργου Ν. Μελετίου

Μελετίου: «Η μοναδικότητα του χώρου»

Η πρόθεση της κυβέρνησης προφανώς και κάνει τους Δημάρχους Ασπροπύργου και Ελευσίνας που ήδη έχουν στην ουσία -απομένουν τυπικού χαρακτήρα ζητήματα- αποκτήσει μέρος του παράκτιου μετώπου, να τρίβουν τα χέρια τους. Μπορούν να ονειρεύονται την παραλία της περιοχής με εντελώς διαφορετική εικόνα.

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, Νίκος Μελετίου εξηγεί στη cityview: «Είναι μια σημαντικότατη εξέλιξη για την πόλη, η αποδοχή του αιτήματός μας, προς το Δ.Σ. του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας, για πολλούς λόγους. Για τον Ασπρόπυργο, ο χώρος αυτός, απ΄ το Στρατόπεδο Σέεμαν (ΛΟΚ), μέχρι τη «Χαλυβουργική», είναι η μοναδική διέξοδος στη θάλασσα.

Το μοναδικό τμήμα της Παραλίας, που γλύτωσε από τη λαίλαπα της παραθαλάσσιας εκβιομηχάνισης, χωρίς σχέδιο, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς περιβαλλοντικές και αισθητικές προϋποθέσεις. Αν και, να σας πω, σ’  αυτό το βιομηχανικό τοπίο, πίσω, αριστερά και δεξιά του παραλιακού μετώπου, έγκειται και η μοναδικότητα του χώρου, και στην πρωτόγνωρη «άγρια» ομορφιά, θα μπορούσε να την πει κάποιος».

Ο κ. Μελετίου θεωρεί ότι η περιοχή παρέχει τη δυνατότητα να αποτελέσει πόλο έλξης για τους επισκέπτες αν και για κάποιους αυτό γίνεται ήδη: «Ο όρμος του Ασπρόπυργου, με τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά και τις εγκαταστάσεις του Ναυτικού, τα παροπλισμένα πλοία, τη Σαλαμίνα και το γεγονός ότι σχεδόν πάντα η θάλασσα είναι «λάδι», είναι στοιχεία που δημιουργούν τις προϋποθέσεις, ο επισκέπτης του χώρου να γαληνεύει ατενίζοντας το τοπίο.

Δεν είναι άλλωστε καθόλου τυχαίο, και συναρτάται με όσα μόλις ανέφερα το γεγονός ότι, παρά τις υποτυπώδεις υποδομές του, ο χώρος είναι πόλος έλξης χιλιάδων επισκεπτών, κι αυτό παράλληλα οφείλεται στους ήρωες επαγγελματίες και τους εργαζόμενους των καταστημάτων της περιοχής, που δεν υπερβαίνουν τα δέκα».

Φυσικά για όλα αυτά χρειάζεται οργάνωση και σωστός σχεδιασμός και επισημαίνει: «Μ’ αυτούς θα σχεδιάσουμε τις αναπλάσεις και τις παρεμβάσεις, για να αναβαθμιστεί η περιοχή και να καταστεί στολίδι για την ευρύτερη περιοχή. Κι όπως είναι ορατό, δια γυμνού οφθαλμού, όλα πρέπει να ξεκινήσουν σχεδόν από το μηδέν. Τόσα χρόνια αυτό το πινγκ-πονγκ που αφορούσε την αρμοδιότητα του χώρου, οδήγησε στην εικόνα της εγκατάλειψης και της υποβάθμισής του.

Ό,τι γινόταν εκεί, ήταν έργο των επαγγελματιών και του Δήμου. Ο οποίος δεν είχε την παραμικρή αρμοδιότητα για οτιδήποτε. Οι καταστηματάρχες πλήρωναν για τα  τραπεζοκαθίσματα τον Ο.Λ.Ε. (Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας), πλήρωναν για τις τέντες το Δημόσιο, για να τις νομιμοποιήσουν, κι ερχόταν το Λιμενικό που τους έκοβε πρόστιμα πολλών χιλιάδων ευρώ! Δηλαδή, αντί να υποβοηθείται ο αγώνας τους,  αντί να επαινείται δημόσια ο ηρωισμός τους, να δραστηριοποιούνται επαγγελματικά σε τέτοιο εγκαταλειμμένο χώρο, έζησαν και ζουν υπό διωγμό. Κι όπως αντιλαμβάνεσθε όλα αυτά πρέπει να αντιμετωπισθούν το συντομότερο δυνατό.

Ζητά στήριξη

Ο κ. Μελετίου καθιστά σαφές ότι η υλοποίηση όσων σχεδιάζουν οι Δήμοι μπορεί να γίνει μόνο με την απόλυτη στήριξη από την πλευρά της πολιτείας: «Στην κατεύθυνση αυτή, θεωρώ δεδομένο ότι, θα έχουμε τη βοήθεια και τη στήριξη όλων των φορέων της Πολιτείας, οι οποίοι έχουν αντιληφθεί ότι αυτά τα λίγα εκατοντάδες μέτρα Παραλίας, που απέμειναν τυχαία στην πόλη, και δεν παραδόθηκαν στις βαριές Βιομηχανίες, είναι ζωτικής σημασίας για τον Ασπρόπυργο των 50.000 κατοίκων, των επιχειρήσεων και των εργαζομένων στην περιοχή. Το λέω αυτό, διότι, η πόλη μας δεν θα ανεχτεί την παραμικρή παλινωδία στο ζήτημα αυτό, από οποιονδήποτε φορέα του Δημοσίου! Αρκετά λεηλατήθηκε ο τόπος μας κι είναι τεράστια η ακτογραμμή που παραχωρήθηκε σε Χαλυβουργίες, Τσιμεντοβιομηχανίες, Διυλιστήρια!

Άλλωστε, ό,τι υπάρχει μέχρι σήμερα στην Παραλία του Ασπρόπυργου, έγινε μέσω έργων του Δήμου, απ΄ το υστέρημα των Ασπροπύργιων, και κανένας άλλος φορέας δεν έβαλε ούτε ένα λιθαράκι».

Ειδικότερα, στις προθέσεις του Δήμου Ασπροπύργου είναι η αξιοποίηση συγκεκριμένων χώρων: «Στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας, με διάλογο με όλους τους συναρμόδιους φορείς, λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη των επαγγελματιών, έχουμε τη θέληση και τη δυνατότητα να αλλάξουμε την όψη του χώρου. Να αναδείξουμε τη μοναδική διέξοδο της πόλης στη θάλασσά μας. Να μετατρέψουμε το χώρο σε μια όαση αναψυχής, ψυχαγωγίας και άθλησης, για όλους.

Αξιοποιώντας και το «κτήμα Ραπανάκη» τη μεγάλη έκταση που ξεκινά από την Εθνική οδό και φτάνει στο Στρατόπεδο του Λ.Ο.Κ., την οποία, ως Δημοτική έκταση, θα εντάξουμε στο Σχεδιασμό μας. Τη συγκεκριμένη έκταση, όπως και το εργοτάξιο του Δήμου, τη βρήκαμε σε κατάσταση «κόκκινου δανείου». Την αποπληρώσαμε, «κουρεύοντας» δραστικά εκείνο το δάνειο, κι είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε στο χώρο, με το βλέμμα στο μέλλον. Μεθοδικά, με επιμονή, διαμορφώσαμε όλες τις προϋποθέσεις για να μπορούμε πια, έτοιμοι από κάθε άποψη, να οργανώσουμε το διάλογο που θα οδηγήσει στη διαμόρφωση του χώρου, όπως τον ονειρευόμαστε και αξίζει στον τόπο μας. Κι αυτό θεωρώ ότι είναι, ένα από τα κορυφαία επιτεύγματα του Δήμου μας».

O Δήμαρχος Ελευσίνας Γ. Τσουκαλάς

Τσουκαλάς: «Η παραλία να γίνει από τα πιο όμορφα μέρη της πόλης μας»

Ανάλογες κινήσεις ετοιμάζεται να κάνει και ο Δήμος Ελευσίνας, όπως λέει στη cityview ο Δήμαρχος Ελευσίνας, Γιώργος Τσουκαλάς, ο οποίος εξηγεί ποιες είναι οι κινήσεις που απομένουν για να περάσει στους Δήμους το παραλιακό μέτωπο: «Η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένα Ελευσίνας πρέπει να εγκριθεί από τη Συνέλευση του ΤΑΙΠΕΔ και από τα συναρμόδια Υπουργεία. Οι αποφάσεις θα αφορούν την Ελευσίνα αλλά και τα παράκτια μέτωπα των Δήμων Ασπροπύργου και Μεγάρων».

Για τη σημασία της συγκεκριμένης κίνησης πρόσθεσε: «Για πρώτη φορά μπορεί ο Δήμος να διαμορφώσει, να διαχειριστεί, να φροντίσει και να ομορφύνει ένα τμήμα της πόλης το οποίο μέχρι τώρα, αν και ήταν ενταγμένο στον ιστό της πόλης, η ευθύνη του ήταν εκτός Δήμου».

Ήδη ο κ. Τσουκαλάς αποκαλύπτει τις πρώτες σκέψεις του για την αξιοποίηση του χώρου: «Θα φροντίσουμε για την καθαριότητα, θα γίνει καλύτερος φωτισμός, θα επαναλειτουργήσουν  τα κτίρια που παραμένουν ανενεργά χρόνια τώρα, θα ανακατασκευαστούν και θα γίνουν ασφαλείς οι παιδικές  χαρές, θα ανανεωθεί και θα φροντιστεί το ήδη υπάρχον πράσινο στα δύο παρκάκια της παραλίας. Θα επιμεληθούμε ό,τι απαιτείται ώστε η παραλία να γίνει από τα πιο όμορφα μέρη της πόλης μας».

O Δήμαρχος Χαϊδαρίου Μ. Σελέκος

Σελέκος: «Η μόνη μας διέξοδος προς τη θάλασσα»

Σε ανάλογη θέση είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα βρεθεί σύντομα και ο Δήμος Χαϊδαρίου με το κομμάτι που αφορά μέρος της παραλίας του Σκαραμαγκά. «Ο Δήμος Χαϊδαρίου θα προχωρήσει το έργο της ανάπλασης, επειδή η παραλία του Σκαραμαγκά είναι η μόνη διέξοδος του Δήμου προς την θάλασσα και δεν μπορεί να μένει εγκαταλειμμένη», είχε πει πριν από αρκετό καιρό όταν ακόμα αγνοούσε ότι υπάρχει η πιθανότητα να απελευθερωθεί τελείως σε βάθος χρόνου η μεγάλη προβλήτα του Σκαραμαγκά, όπου βρίσκεται ο οικισμός των προσφύγων.

Πρόκειται για μια έκταση 220 στρεμμάτων, την οποία είναι πλέον σαφές ότι θέλει και θα διεκδικήσει ο Δήμος Χαϊδαρίου.

Θετική στο χρόνιο αίτημα της παραχώρησης της ακτής Σκαραμαγκά  στάθηκε και η παράταξη «Χαϊδάρι Ξανά» με τον Βαγγέλη Ντηνιακό να λέει μεταξύ άλλων, στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο: «Με τη δύναμη μίας ζωντανής εικόνας για τις  χρήσεις μίας τέτοιας έκτασης, όλο και περισσότεροι δημότες -και ειδικά οι νέοι- θα μπορέσουν να οραματιστούν και έτσι να γίνουν πιο διεκδικητικοί στο παραπάνω αίτημα».

Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε στην μακέτα που έχει δημιουργηθεί από  επιστημονική  ομάδα του συνδυασμού του, που έχει επίσημα παρουσιαστεί πριν από περίπου 1 χρόνο.

Τόνισε μάλιστα ότι ταυτόχρονα με την έκταση, από τώρα πρέπει να διεκδικηθεί χρηματοδότηση από Ευρωπαϊκά προγράμματα που «τρέχουν».

Η υπόθεση της παραχώρησης μέρους της παραλίας Σκαραμαγκά είναι συνεπώς σε αρκετά πρώιμο στάδιο συγκριτικά με την Ελευσίνα και τον Ασπρόπυργο. Το θέμα όμως είναι υπαρκτό και είναι σαφές ότι με σωστό σχεδιασμό, εξασφάλιση χρηματοδότησης -πιθανόν από την Ευρωπαϊκή Ένωση- η εικόνα του παραλιακού μετώπου μπορεί να βελτιωθεί αισθητά, να αυξηθεί κατακόρυφα η επισκεψιμότητα και κατ’ επέκταση να αλλάξουν ριζικά και οι τρεις Δήμοι.

Εφημερίδα City View – 6ο τεύχος