Αρχική LIFESTYLE Πυραμίδα σωστής διατροφής

Πυραμίδα σωστής διατροφής

Η καθημερινή κατανάλωση τροφίμων από καθεμιά ομάδα της Π.Ο.Δ. είναι ο ευκολότερος τρόπος για να μπορεί κανείς να εξασφαλίζει μια ποικιλία διατροφής.

Η ομάδα των δημητριακών είναι στη βάση και είναι η μεγαλύτερη, για να υποδηλώνει ότι θα πρέπει να αποτελεί τη βάση μιας υγιεινής δίαιτας.

Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι οι επόμενες σε μέγεθος ομάδες για να επισημαίνουν τη σπουδαιότητά τους στη διατροφή. Πολλές τροφές περιέχουν συστατικά που ανήκουν σε περισσότερες της μιας ομάδας της πυραμίδας.

Για παράδειγμα, οι σούπες και τα φαγητά της κατσαρόλας μπορεί να περιέχουν κρέας ή φασόλια, μακαρόνια και λαχανικά.

Πυραμίδα

  1. Λίπη, λάδια και γλυκά
  2. Αριστερά: Κατηγορία κρέατος, κοτόπουλου, ψαριών, αυγών, οσπρίων και ξηρών καρπών / Δεξιά: Κατηγορία γαλακτοκομικών
  3. Αριστερά: Κατηγορία λαχανικών / Δεξιά: Κατηγορία φρούτων
  4. Κατηγορία δημητριακών (ψωμί, ρύζι, μακαρόνια)

Εφημερίδα City View – 10ο τεύχος
Ελένη Μαχαλιώτη – Διαιτολόγος