Αρχική CULTURE KADJAR: Το πρώτο crossover της Renault

KADJAR: Το πρώτο crossover της Renault

Το KADJAR είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, που σε εκπλήσσει από την πρώτη ματιά αφού σαφέστατα διαφέρει από κάθε τι άλλο.

Μπορεί να θεωρηθεί Crossover, SUV, Station για κάποιους, ακόμη και ως ένα “κανονικό” μικρομεσαίο, εξαιτίας των συμπαγών εξωτερικών του διαστάσεων.

Σημειώστε εδώ ότι βασίζεται πάνω στην γνωστή μας πλατφόρμα CMFC/D, η οποία χρησιμοποιείται ήδη σε τρία μοντέλα των Renault – Nissan, όπως το νέο Espace, και τα Qashqai και X-Trail. Στα βασικά χαρακτηριστικά και υπέρ του KADJAR είναι η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, των 200 χλστ., η οποία του χαρίζει μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες.

Το πρώτο που κάνει εντύπωση, μόλις εξοικειωθείς με το αυτοκίνητο είναι η ήσυχη λειτουργία του 1.200 cc. Αμέσως αντιλαμβάνεσαι πως φτάνει και περισσεύει για να κινήσει το KADJAR παραπάνω από αξιοπρεπώς.

Ανεβάζει στροφές με προθυμία και μόνο όταν φτάσει την περιοχή που κορυφώνεται η απόδοση, δηλαδή τις 5.500 rpm αρχίζει να παρουσιάζει σημάδια κόπωσης. Το κυριότερο ωστόσο είναι πως, παρά το μικρό κυβισμό του, δεν δείχνει να έχει ιδιαίτερο πρόβλημα ακόμα και στις πολύ χαμηλές στροφές.

Ομαλή διαδρομή έχει και ο συμπλέκτης, ενώ τα φρένα πιάνουν σχετικά απότομα αλλά η μικρή διαδρομή συνηθίζεται γρήγορα. Η κατανάλωση κυμάνθηκε επίσης σε λογικά επίπεδα, κάπου στα 8 lt/100 km.

Ανοίγοντας τις πόρτες του μοντέλου, αποκαλύπτεται ένα φρέσκο εσωτερικό με καλά υλικά και σωστό φινίρισμα με highlight την “κάρτα εισόδου” όπως την αναφέρει η εταιρεία, με την οποία όταν ο οδηγός ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα και τα φλας αναβοσβήνουν, ενώ όταν στην συνέχεια ανοίξει την πόρτα του, ο πίνακας οργάνων τον υποδέχεται μέσα από μια σειρά με οπτικά και ηχητικά εφέ.

Η TFT οθόνη στο κέντρο (διαθέσιμη με τέσσερα διαφορετικά στυλ και πέντε χρωματισμούς), παρουσιάζει το εμπρόσθιο τμήμα του KADJAR του οποίου ανάβουν τα φώτα ενώ αντίστοιχα η προηγμένη οθόνη των 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό δείχνει το λογότυπο R-Link2.

Xαρακτηριστικά

Τεχνολογία TCe 130
1.197 cc,
i4 16v,
2 EEK,
άμεσος ψεκασμός,
τούρμπο,
130 PS/5.500 rpm,
20,9 kgm/2.000 rpm,
χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων,
κίνηση στους εμπρός τροχούς

Τεχνολογία dCi130 4WD
1.598 cc,
i4 16v,
2 EEK,
άμεσος ψεκασμός και common rail,
τούρμπο,
130 PS/4.000 rpm,
32,6 kgm/1.750 rpm,
χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων,
κίνηση στους τέσσερις τροχούς

Επιδόσεις

0-100 km/h
10,1” και 10,5”
Τελική ταχύτητα
192 km/h & 190 km/h
Μέση κατανάλωση
5,6 & 4,8lt/100km
Εκπομπές CO2
126 g/km
Διαστάσεις
4.449×1.836×1.607mm
Μεταξόνιο
2.646 mm
Βάρος
1.306 & 1.536 kg

Εφημερίδα City View – 10ο τεύχος
Α. Τιτάκη